セルフ塾は閉めましたが、そのままの名前でブログを続けます。独学,独習。教わるより,学ぶを重視。 セルフラーニングの方法,英語,数学などの情報を発信するつもりです。

超直訳 「We shall overcome (勝利を我らに)」(4)(まとめ)
① We shall overcome
  「私たちは打ち勝つことになっているんだ」
② We shall overcome someday
  「いつの日か、私たちは打ち勝つことになっているんだ」
③ Oh deep in my heart
④ I do believe we shall overcome someday
   いつの日か、私たちは打ち勝つことになっているんだということを、
  私は、心の中深く強く信じている
⑤ We shall hand in hand
 「私たちは、いつの日か、手に手をとることになっているんだ」
⑥ We shall all be free
  私たちみんなは自由になることになっているんだよ
⑦ We are not afraid today
 今日、私たちは恐れない」
⑧ We are not alone today
 今日 きょ私たちはひとりではないよ」




We shall overcome
We shall overcome
We shall overcome someday
Oh deep in my heart
I do believe
We shall overcome someday


We shall hand in hand
We shall hand in hand
We shall hand in hand someday
(chorus)

We shall all be free
We shall all be free
We shall all be free someday
(chorus)

We are not afraid
We are not afraid
We are not afraid today
(chorus)

We are not alone
We are not alone
We are not alone today
(chorus)

The whole wide world around
The whole wide world around
The whole wide world around someday
(chorus)

We shall overcome
We shall overcome
We shall overcome someday
Oh deep in my heart
I do believe
We shall overcome someday


関連記事
スポンサーサイト

Comment

 秘密にする

Track Back
TB*URL

Copyright © セルフ塾のブログ. all rights reserved.